Peperzadenwinkel

Peperzadenwinkel

www.peperzadenwinkel.be




Peperzadenwinkel
StatusClosed: customers get a message to come back later
Language, CurrencyDutch, Euro, United States Dollar, Japanese Yen, Bulgarian Lev, Czech Republic Koruna, Danish Krone, British Pound Sterling, Hungarian Forint, Polish Zloty, Romanian Leu, Swedish Krona, Swiss Franc, Norwegian Krone, Croatian Kuna, Russian Ruble, Turkish Lira, Australian Dollar, Brazilian Real, Canadian Dollar, Chinese Yuan, Hong Kong Dollar, Indonesian Rupiah, Israeli New Sheqel, Indian Rupee, South Korean Won, Mexican Peso, Malaysian Ringgit, New Zealand Dollar, Philippine Peso, Singapore Dollar, Surinamese Dollar, Thai Baht, South African Rand

Reviews

We found 270 reviews.

andy20 July 2016, 13:11

snelle levering mooie zaden
een top webwinkel

Laurens5 July 2016, 16:16

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Snel geleverd, leuk assortiment

Rob28 May 2016, 14:25

Goede service en een vrij vlotte levering. En nu afwachten dat we mogen oogsten.

Ellen den Exter5 May 2016, 19:01

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Goede en snelle service. En dat naar Nederland. En nu wacht ik even op de kieming van de zaden.

stef1 May 2016, 17:47

goede ontvangst van de zaden en snel geleverd.
nu moeten ze nog kiemen maar vorig jaar ging dat ook prima.kortom,
het is gebleken dat je met zaden van de peperzadenwinkel ,het beste kunt kweken,
groeten stef

Jelle25 March 2016, 13:38

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Snelle levering, heldere communicatie en goede prijzen voor binnen de EU

Poepoetje17 March 2016, 15:33

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

3de maal dat ik bestel, reeds 2x tevreden geweest. Nu wacht ik op de zaadjes om te kiemen, al ben ik er vrij gerust in. de vorige malen was alles ook al dik in orde. Levering was zeer snel, op 3 dagen tijd in de brievenbus.
Ik mailde ook al eens een vraag door en kreeg hier snel een duidelijk antwoord op.
Kortweg, er zouden meer webshops een voorbeeld mogen nemen aan wat hier gepresteerd wordt!

philip charpentier10 March 2016, 14:28

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Al jaren klant bij jullie, altijd goed gerief gekregen, soms even gelachen met ander zaad dat in een batch van een bepaalde soort zat. Goede kiemkracht, met of zonder verzorging altijd mooie opbrengst, snelle service: wat kan een mens meer vragen. Ben van het soort mensen die dan niet verder kijken en blijf gewoon hier voor mijn pepertjeszaad. Vriendelijke groeten aan alle pepertjestelers en een super seizoen gewenst aan iedereen, Philip

Filip29 February 2016, 18:09

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Super afhandeling ... Zaadjes besteld , betaald on-line en 3 dagen later thuis in gesloten enveloppe toegezonden gekregen . De eerste zaadjes zijn ondertussen al gekiemt in verwarmde propogator op een 6a7 dagen tijd !!!

Jeanke Vermeersch28 February 2016, 9:15

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

De zaadje, zoals vorig jaar, heel snel ontvangen... Carolina reaper kwamen na 5 dagen al piepen... Topkwaliteit!

Hanske de haaan26 February 2016, 7:41

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Helaas wacht ik nog steeds op de zaden. Telefoonnr staat er ook niet bij, dus reclameren?

harry25 February 2016, 17:13

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

snelle levering een aanrader !

joris25 February 2016, 13:32

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

zeer vlotte service gemakkelijke site

Patje Aartsen22 February 2016, 20:17

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Wederom zeer vlotte afhandeling + verzending, perfect dus, bedankt

Steven19 February 2016, 13:11

Zaadjes mooi en snel ontvangen komen nu al boven de kopjes hopen op een goede oogst

Daniel18 February 2016, 10:28

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Levering snel en volledig. Pepertjes al gezaaid onder verwarmde tunnel.

Bert21 January 2016, 21:14

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Zoals de vorige jaren,werd snel en correct geleverd.
Ik ben begonnen met enkele pepers en bestel nu ook AL mijn gewenste groentenzaden

jens16 January 2016, 13:21

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Heb een weekje geleden de carolina reaper gekocht en het werd inderdaad
Zeer snel geleverd
En je krijgt er ook de juiste uitleg bij wat goed is voor het kiemen enz..
Er volgt zeker nog een bestelling!

Laurens24 December 2015, 8:40

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Heel tevreden over de snelle levering en grote keuze!

Carl26 November 2015, 13:09

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Zeer snelle levering, nu het voorjaar afwachten. Vind het wel alleen jammer dat er bij de soorten zaadjes geen afbeeldingetjes zitten

Slock Frederik19 November 2015, 16:16

Perfecte Service !!
zeer snel!!

Marleen19 November 2015, 9:25

Alles dik in orde. En nu hopen op een mooie oogst.
Bedankt.

Misjel19 November 2015, 7:15

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

De zaadjes op zondag besteld, en kreeg binnen een uur al een bericht dat het al verzonden was.
Daardoor de zaadjes dinsdag al in huis!

Davy18 November 2015, 17:00

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Goede en snelle service

Webshop Directory

Categories