Yu-Gi-Wang

Yu-Gi-WangSatisfaction score: 5/5
52 votes, 566 reviews

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

www.yu-gi-wang.nl

Yu-Gi-Wang
StatusOpen: customers can view products and purchase them
Language, CurrencyEnglish, Euro

Reviews

We found 566 reviews.

Dhr. Davy ScherpenberghWednesday, 12 May 2021, 9:52

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

top winkel heel erg bedankt yugiwang voor de yugioh kaart successor soul nogmaals heel erg bedankt ervoor top

Dhr. Davy ScherpenberghWednesday, 12 May 2021, 9:50

top winkel heel erg bedankt yugiwang voor de yugioh kaart obelisk the tormentor BP01-EN021 rare 1st edition nogmaals heel erg bedankt ervoor

Dhr. Xander HudepohlTuesday, 11 May 2021, 13:53

ik mis claw of hermos drl3 en 2x blue-eyes alternative (blue text) lds2 en 2x drilldark deso

Yu-Gi-WangTuesday, 11 May 2021, 13:55

Claw of Hermos bleek niet voorradig te zijn. Het geld van dee kaart is aan u teruggestort. The Blue-Eyes Alternative Dragon (Blue lettering) wordt aan u nagezonden. Ons excuus voor het ongemak.
Groeten, Yu-Gi-Wang

Dhr. Xander HudepohlTuesday, 11 May 2021, 13:50

ik mis claw of hermos en 2x blue-eyes alternative (blue text)

Dhr. Davy ScherpenberghFriday, 7 May 2021, 9:50

top winkel heel erg bedankt yugiwang voor de yugioh kaarten hieratic sun dragon overlord of heliopolis , dragon's gunfire , the dragon's bead, morphing jar#2 nogmaals heel erg bedankt ervoor

Dhr. Davy ScherpenberghTuesday, 4 May 2021, 10:11

top winkel heel erg bedankt yugiwang voor de yugioh kaart keeper of dragon magic en voor de extra kaart nogmaals heel erg bedankt ervoor

Dhr. Davy ScherpenberghThursday, 22 April 2021, 10:46

top winkel heel erg bedankt yugiwang voor de yugioh speed duel kaarten frontline base, union hangar , xyz dragon cannon , xz tank cannon , yz tank cannon , z-metal tank nogmaals heel erg bedankt ervoor

Dhr. George NiemeijerSaturday, 17 April 2021, 14:09

Ik heb de kaarten vandaag binnen gekregen.
Snelle bezorging & Goed bezorgd.
De kaartjes zijn in perfecte staat.

Als ik nou meer dan 5 sterren kon geven had ik dat al gedaan.

Dhr. Davy ScherpenberghMonday, 12 April 2021, 9:07

top winkel heel erg bedankt yugiwang voor de yugioh kaarten dark sacrifice, 3x one-eyed shield dragon nogmaals heel erg bedankt ervoor

Dhr. George NiemeijerFriday, 9 April 2021, 19:40

Had de kaarten tijdje geleden binnen gekregen.
Ong een paar dagen na bestelling.
En nog goeie Service.
Ben er heel erg tevreden mee.:)
Goeie & Eerlijke Verkoper.
bedankt:D

Dhr. Davy ScherpenberghThursday, 1 April 2021, 10:40

Top winkel heel erg bedankt yugiwang voor de yugioh kaarten 2x duza the meteor cubic vessel gold secret nogmaals bedankt er voor

Dhr. Davy ScherpenberghTuesday, 30 March 2021, 10:46

top winkel heel erg bedankt yugiwang voor de yugioh kaarten 3x vulcan dragni the cubic king , 3x vijam the cubic seed , 1x unification of the cubic lords , 3x indiora doom volt the cubic emperor , 3x geira guile the cubic king ,3x dark garnex the cubic beast, 3x cubic wave , 3x cubic rebirth , 3x cubic mandala , crimson nova trinity the dark cubic lord , 3x crimson nova the dark cubic lord, 3x buster gundil the cubic behemoth , 3x blade garoodia the cubic beast nogmaals bedankt

Dhr. Davy ScherpenberghTuesday, 30 March 2021, 10:32

top winkel heel erg bedankt yugiwang voor de yugioh kaarten unfication of the cubic lords , cubic dharma, cubic causality , cubic ascension , crimson nova trinity the dark cubic lord nogmaals bedankt

Dhr. bosman bosmanFriday, 26 March 2021, 13:42

Like alway's PERFECT !!!!! THX for alway's the good service !!!!!

Dhr. Davy ScherpenberghMonday, 22 March 2021, 10:15

top winkel heel erg bedankt yugiwang voor de yugioh kaart mosaic monticore nogmaals bedankt

Dhr. Davy ScherpenberghMonday, 22 March 2021, 10:12

top winkel heel erg bedankt yugiwang voor de yugioh kaart blue eyes chaos max dragon secret rare en voor de extra kaart

Dhr. Schenk SchenkThursday, 18 March 2021, 11:41

het was een hele snelle levering het zat goed ingepakt. alle kaarten zagen er mooi uit, het box zag er ook uiystekend uit dus hoerbij geef ik een 5 sterren ga zo door

Mr. Doğa ÖzerWednesday, 17 March 2021, 15:07

I've received all these cards successfully in a few working days!

Thanks a lot Yu-Gi-Wang!

Mr. Doğa ÖzerWednesday, 17 March 2021, 14:19

I've received all these cards successfully in a few working days!

Thanks a lot Yu-Gi-Wang!

I've always wanted to get these god cards!

Dhr. Davy ScherpenberghFriday, 12 March 2021, 9:33

top winkel heel erg bedankt yugiwang voor de yugioh kaarten deep eyes white dragon secret rare, dragon fighting spirit secret rare , krystal avatar secret rare , pandemic dragon secret rare nogmaals heel erg bedankt

Dhr. Oscar DuivesteinFriday, 12 March 2021, 8:01

Hallo met Oscar,

Ik heb nog geen track trace gekregen can post.nl. Normaal krijg je deze als post.nl het pakketje ontvangen heeft en dat is dan de volgende dag. Nu zitten er al 2 dagen tussen en nog niets. In december duurde het soms lang, maar kreeg je wel gelijk je track trace. Misschien zijn ze het vergeten mij te mailen. Weten jullie soms mijn track trace code, zodat ik het pakketje kan volgen?

Dhr. Davy ScherpenberghTuesday, 9 March 2021, 10:42

Top winkel heel erg bedankt yugiwang voor de yugioh kaart obelisk the tormentor uit the dark side of dimensions secret rare movie pack special edition nogmaals bedankt

Dhr. Davy ScherpenberghTuesday, 9 March 2021, 10:34

Top winkel heel erg bedankt yugiwang voor de yugioh kaart dark magic expanded nogmaals bedankt

Dhr. Davy ScherpenberghMonday, 8 March 2021, 9:47

Top winkel heel erg bedankt yugiwang voor de yugioh kaart the flute of summoning dragon en voor de extra kaart ���

Webshop Directory

Categories