De Wedstrijdvisser

De WedstrijdvisserSatisfaction score: 4.6/5
95 votes, 1371 reviews

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

www.dewedstrijdvisserwebshop.be




De Wedstrijdvisser
StatusOpen: customers can view products and purchase them
Language, CurrencyFrench, Dutch, Euro

Reviews

We found 1371 reviews.

Dhr. Pierre Snoeck2 July 2020, 18:04

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Zoals steeds op het afgesproken tijdstip afgeleverd. TOP

M. DOMINIQUE PARDINI30 June 2020, 13:58

bonjour je voudrais savoir en combien de brins sont les cannes Free Spirit HI-'S' Power Feeder Distance en 12 et 13 pieds
cordialement

M. Verschaeren Alain29 June 2020, 13:10

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Bonjour , j'ai passé 2 commandes en moins d'une semaine , livraisons parfaites , 1 produit non disponible et remboursement immédiat , vraiment du très professionnel - il est clair que je passerai encore des commandes à Mr Salomez

Dhr. William Van Erdeghem28 June 2020, 15:48

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Tot 2 keer toe bestelde ik verschillende items die achteraf uitverkocht bleken. Dit zou niet mogen. Ik heb wel onmiddellijk mijn geld teruggekregen.

Dhr. Jurgen Steenkiste27 June 2020, 14:04

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Snelle, goed verpakte levering. Nu de producten nog uittesten �

M. Pascal Pelat27 June 2020, 13:12

Très bien merci livré rapidement.
Dommage qui n a pas les kits la ne soit pas disponible

Dhr. Dirk Verstraeten25 June 2020, 17:03

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Goede levering maar wel 4 tot5 dagen onderweg

M. Aurelien Caron25 June 2020, 13:16

Bonjour je n'est pas eu le colis personne ne me répond j'ai envoyé un e-mail merci de me Contacter à l'adresse suivante k-wet60@hotmail.fr

Dhr. fernand callebaut24 June 2020, 19:56

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

perfecte bestelling.redelijk grote kempzaad,kiemt zeer goed!,maar toch jammer dat er klein voerzaad tussen zit,ziften is de boodschap

M. René PORTAEL24 June 2020, 18:21

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Bonjour. Je suis entièrement satisfait de ma commande. Habitant à Bxl c'est bien plus facile. J'ai acheter entre autre #Clear explosion# et n'ai pas reçu une explication comment l'utiliser. Pourriez vous m'aide ? D'avance merci

M. LOURDAUX ERIC24 June 2020, 17:47

commande pas encore reçue...

Dhr. Domenico Capasso24 June 2020, 14:29

Beste heb tot heden nog niets van mijn bestelling gekregen. Is er soms iets misgegaan. Vriendelijke groeten Domenico.

M. Philippe Wodling24 June 2020, 14:10

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Rapide, efficace ,très bonne amorce maison .

Dhr. Steven Buggenhout24 June 2020, 13:10

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

supersnel service top kwaliteit .zoals gewoonlijk perfecte uitleg

Dhr. Steven Buggenhout24 June 2020, 12:52

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Top Service en Perfecte kwaliteit . Erg tevreden vriendelijke mensen en super bediening .

M. Thierry Chantrain22 June 2020, 13:26

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Parfait comme d'habitude

Dhr. Guido Maes21 June 2020, 21:40

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Snelle en perfecte levering, zoals de vorige keren.

Dhr. Ludo Peeters20 June 2020, 14:08

Perfecte tijdige aflevering, gewoon top

Dhr. Bruno Boghe20 June 2020, 13:44

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Zeer tevreden bestelling werd zeer snel geleverd en perfect ingepakt , ik raad deze zaak aan aan iedere vis fanaat !

Dhr. Georges Bosmans20 June 2020, 13:28

Beste ,

over het product een 4 ster , maar de levering is een echte ramp GLS is super slecht komen niet ééns aanbellen zelf de tweede keer ook niet duurt dagen om te leveren beter iemand anders nemen

Dhr. Joop Henrix20 June 2020, 13:07

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Goede wijn behoeft geen krans

Dhr. Frank Smit17 June 2020, 13:50

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Supersnelle leveren, top shop

Dhr. francky decruw17 June 2020, 13:10

Zondag besteld... dinsdagmiddag geleverd... super

M. steven surahy16 June 2020, 16:26

Bonjour je n ai toujour pas recu mon colis s auriez vous ou il ce trouve svp je devait le recevoir vendredi et toujour rien...merci a vous

Webshop Directory

Categories