Hair-Fashion

Hair-FashionSatisfaction score: 4.9/5
7 votes, 9 reviews

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

www.hair-fashion.be

Hair-Fashion
StatusOpen: customers can view products and purchase them
Language, CurrencyFrench, Dutch, Euro

Reviews

We found 9 reviews.

M. MICHEL BOLSSENSFriday, 16 July 2021, 13:12

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Super service . Livraison rapide. Au top

M. Christian GevenoisWednesday, 7 July 2021, 13:21

Je suis très satisfait
Merci
Gevenois

M. Georges CollignonThursday, 11 March 2021, 16:50

Parfait et rapide

Mevr. Ilse VerstraetenSaturday, 19 December 2020, 19:54

Topservice!! Altijd vriendelijk!

Mevr. Petra VangestelSaturday, 5 December 2020, 15:18

Correcte afhandeling, super tevreden.
(MERCIE) ��

M. Frank De WitteSaturday, 7 November 2020, 12:16

Bedankt voor de snelle levering. Uitstekend. 5/5.

Dhr. Jean-pierre MaesenFriday, 14 August 2020, 21:03

Snelle levering

Dhr. Roger De CubberFriday, 10 July 2020, 17:01

Zeer vlugge en korrekte levering !

Hair-FashionSunday, 12 July 2020, 16:03

Hartelijk dank voor uw positieve feedback, dat waarderen wij. We doen onze uiterste best om onze artikelen zo snel en correct mogelijk naar onze klanten te versturen.

Mevr. Tine BuelensWednesday, 30 January 2019, 13:37

Wat een service! Top. Ze verdelen ook erg goede producten. Doe zo voort. Complimenten!

Hair-FashionWednesday, 6 February 2019, 3:46

Dank voor deze 5* beoordeling. Ik doe steeds mijn best om mijn klanten tevreden te stellen.

Webshop Directory

Categories