PorteVinho

PorteVinho

www.portevinho.be




PorteVinho
StatusOpen: customers can view products and purchase them
Language, CurrencyEnglish, French, Dutch, Euro

Reviews

We found 145 reviews.

Sr. Esteban Montandon13 July 2020, 12:02

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

I saw in the picture, next to the bottle I ordered, a porto glass, which I never received.. I thought it was part of what I was buying. The picture is definitely misleading.
Good delivery service, on time.

PorteVinho13 July 2020, 12:19

Dear
Thansk for your feedback
I understand the confusion, as 1 of the two pictures for the product you ordered is showing a wineglass next to it. However, in the description and title of the product it is clearly mentioned that it concerns a 5 year old port presented in a decanter, nowhere is mentioned something about a free glass also offered. But I agree it can be confusing if the sale was based on the picture.

Dhr. Dirk Van Den Driessche8 July 2020, 19:41

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Simpel en goed. Correct. Lekkere wijn ;-)

Dhr. Sven Sunaert1 July 2020, 18:36

Zoals altijd zeer tevreden! Jammer dat deze wijntjes reeds op zijn maar de nieuwe bestelling werd net geplaatst!

Dhr. Daniell Franck12 June 2020, 8:26

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Zeer tevreden over de afhandeling van mijn bestelling. Superblij met de lekkere geleverde wijnen.Bij eventuele promoties als het kan mij verwittigen.
Bedankt voor de goede service.

Mr. Johnny Zeven27 May 2020, 14:28

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Fast and correct delivery. Nice and large choice of wines, with helpful back ground info on the website.

Mr. Frank van der Kleij25 May 2020, 21:31

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

very good service, user-friendly website, easy ordering, product wanted according to expectations, relatively quick delivery in a nice packaging

M. alain korthoudt17 May 2020, 17:52

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Produits conformes, livraison rapide malgré les problèmes actuels, très bon contact, je recommande.

Dhr. Luc de schaepmeester7 May 2020, 17:17

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

uitstekende produkten , vlotte levering in degelijke verpakking

Dhr. Jan Heylen7 May 2020, 12:53

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Snel geleverd en zoals afgesproken voor levering verwittigd. Lekkere wijn, bedankt voor de goede service

Mevr. martine ide6 May 2020, 14:02

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Alles is ok dank je

Dhr. Sven Sunaert5 May 2020, 12:47

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Superblij met de levering. We hebben er al van kunnen genieten. Er volgen zeker en vast nog bestellingen!

Mevr. Marijke Kennes26 April 2020, 19:46

In ben zeer tevreden over de afhandeling van mijn bestelling en ons telefonisch contact.

Perfecte verpakking van de geleverde goederen.

Dhr. Frank Vercammen25 April 2020, 13:08

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Prima service

Dhr. Patrick Neels15 April 2020, 10:57

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Ik ben uiterst tevreden over de afhandeling van mijn bestelling.
Levering gebeurde bij de bestemmeling op dezelfde dag.

M. Michel Tricot11 April 2020, 13:07

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Très grand choix, livraison rapide et sécurisée.
Bon rapport qualité / prix

Dhr. Jan Heylen8 April 2020, 20:16

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Gisteren besteld en vandaag geleverd, prima service.

Mr. Fredric Milloutiér6 April 2020, 13:13

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Easy order and fast delivery!

M. Dominique COROMBELLE25 March 2020, 13:30

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Parfait comme à chaque fois. Le choix est large, la commande facile à effectuer, rapport qualité/prix OK, le service nickel !
Très satisfait.

PorteVinho26 March 2020, 19:31

Je vous remercie pour vos mots de motivation et aimables.

M. Vincent Zannini15 March 2020, 18:48

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Je n'ai pas encore reçu ma commande.

PorteVinho15 March 2020, 19:19

Bonjour monsieur.
En effet, et comme expliqué par mail le 7 mars. C'est parce-que le vin n'est pas disponible avant avril, cela a été clairement indiqué lors de l'achat. J'avais vous encore proposé le suivant, "J’ai encore 3 bouteilles de Luis Seabra Xisto Cru Branco de 2015 à la place de 2016. C’est aussi oké pour vous ?"
à laquelle votre réponse était "Non merci j'attends les 3 bouteilles de 2016"

Lorsque vous effectuez un achat et que vous êtes averti dans la boutique en ligne qu'il est actuellement en rupture de stock mais devrait être disponible à une date particulière, mais que vous effectuez de toute façon l'achat, eh bien je comprends que vous êtes déçu, mais je ne sais pas ce que nous pouvons faire de plus pour vous informer.

N'hésitez pas de me dire si vous ne voulez plus attendre et je vous envoie la commande et je vous rembourse le montant pour les bouteilles qui manquent

Cordialement

Dhr. Tom De Keyser6 February 2020, 16:44

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Top

Dhr. Gustaaf Carpels4 February 2020, 16:32

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Tot nu toe was alles in orde doe zo voort

Mevr. Tanja Beankens1 February 2020, 17:56

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Zeer snelle en correcte levering. Zeker aan te raden.

Dhr. RONNIE VERBIEST4 January 2020, 0:06

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Heb de wijn goed ontvangen en was van smaak bijna zoals ik gehoopt had

Mme. Sandra Martins31 December 2019, 13:22

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Tout s'est très bien passé.

Webshop Directory

Categories