PorteVinho

PorteVinho

www.portevinho.be




PorteVinho
StatusOpen: customers can view products and purchase them
Language, CurrencyEnglish, French, Dutch, Euro

Reviews

We found 145 reviews.

Kim11 March 2017, 16:32

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Uitgebreid gamma en goede, correcte en persoonlijke service.

PorteVinho4 April 2017, 7:22

Dat is inderdaad ons handelsmerk. Bedankt voor uw feedback

Jan11 March 2017, 13:54

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

De correcte score zou eigenlijk 0/5 zijn.

PorteVinho11 March 2017, 15:28

Beste.

Gelieve te noteren dat wij geen winkel hebben enkel een webwinkel. U kan wel een bestelling komen afhalen op vrijdagnamiddag en zaterdagvoormiddag, en dat enkel op afspraak, zoals vermeld op de website.
Gezien u geen afspraak had noch een bestelling hebt geplaatst kan u inderdaad voor een gesloten deur staan.
Wat niet wilt zeggen dat als wij thuis zijn en de bel gehoord hebben wij klanten zonder afspraak evenzeer van dienst zijn.

Regelmatig valt het ook voor dat men aan 29a staat in plaats van 29, blijkbaar gaan sommige gps'en hier de mist in.

Het spijt me dat dit misgelopen is en ik betreur dit ten zeerste.

Ik zou het appreciëren moest u mij te bellen of te contacteren, heb enkel uw voornaam in uw recensie.

Jan11 March 2017, 13:54

Geen antwoord op e-mail.
Zaterdagvoormiddag aan de deur, doet de deur niet open.
Kaartje op de website is trouwens verkeerd. Als je indraait van de Kruisstraat, staat er een bord Rwandadreef, niet Guldensporenlaan.

PorteVinho11 March 2017, 14:11

Beste.
dit is inderdaad niet ok, mijn oprechte excuses en ga het op Murphy steken...
Zie nu inderdaad een bericht op gsm dat er gebeld werd om 11:55. Alleen heb ik noch de bel noch het berichtje op de gsm gehoord was bezig met mijn administratie.
Het kaartje is van google maps en lijkt mij ok.

Gelieve ook het volgende te noteren
Wij hebben geen winkel enkel een webshop doch afhaling kan, mits afspraak, op vrijdag en zaterdagvoormiddag, misschien zit hier het misverstand.
Kan ik u bellen ?

Guy20 February 2017, 13:08

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Perfecte service. Heel overzichtelijk verloop en vooral lekker voor redelijk budget

PorteVinho20 February 2017, 17:56

Bedankt Guy en graag gedaan.

Thomas9 February 2017, 13:08

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Uitstekende service

PorteVinho20 February 2017, 17:56

Dank u Thomas.

Daniel3 February 2017, 11:13

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Très bonne adresse pour se procurer d'excellents vins portugais à un prix compétitif. Service sans reproche, merci.

PorteVinho3 February 2017, 17:58

Avec plaisir. Merci Daniel.

Webshop Directory

Categories