Bikes and Parts Robert Paul

Bikes and Parts Robert  PaulSatisfaction score: 4.9/5
311 votes, 1129 reviews

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

www.bikesandpartsrobertpaul.be

Bikes and Parts Robert Paul
StatusOpen: customers can view products and purchase them
Language, CurrencyEnglish, Dutch, Euro

Reviews

We found 1129 reviews.

Dhr. Raf OosterlinckFriday, 5 June 2020, 22:34

Order van 24/5/2020 nog steeds niet ontvangen op 5/6/2020... Lokaal kopen, graag, maar binnen de marge van het aanvaardbare. Wordt het volgende keer weer buitenland met PostNL ipv binnenland met BPost? Ik betaal graag voor een snellere verzending dan dit 'voor de goekdoop' geklungel (al dan niet bij Bpost). Zoek een deftige transporteur aub. En laat mij weten wanneer ik mijn order kan ontvangen.

Bikes and Parts Robert PaulSaturday, 6 June 2020, 6:27

Zoals u kan lezen in de beoordelingen loopt het meestal wel goed bij de verzendingen met bpost. Ik heb vroeger gewerkt met UPS en POST NL en daar was het nog slechter.Op dit moment is het enorm druk bij BPOST en alle andere transporteurs en dan gebeuren er fouten.Ik zal contact met BPOST opnemen over deze zending en laat je spoedig iets weten.Al de zendingen zijn verzekerd en dus in het slechtste geval wordt je terugbetaald en kan je in het buitenland bestellen als je vind dat het daar beter verloopt.Voor corona heb ik met BPOST nooit problemen gehad nu zijn er enkele maar de hoeveelheid verzendingen is ook enorm gestegen.In de gekregen beoordelingen kan je duidelijk lezen dat meestal zelfs nu in deze moeilijke periode de zendingen op tijd worden geleverd. Bedankt voor het begrip Robert Paul

Dhr. Daniel De velderFriday, 5 June 2020, 20:11

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Vlotte en snelle behandeling, voor herhaling vatbaar.

Dhr. Pieter DeplaecieFriday, 5 June 2020, 16:34

perfect

Dhr. Pieter DeplaecieFriday, 5 June 2020, 16:33

perfect

Dhr. Calvin RoelsFriday, 5 June 2020, 14:04

Top snelle verzending
ECHTE AANRADER
ga zeker nog bestellingen plaatsen

Dhr. Paul SouwensFriday, 5 June 2020, 13:17

Al redelijk aantal bestellingen gedaan en steeds perfect afgehandeld. En als er toch iets is effe bellen of mailen en het is in orde

Mr. Rob LabordusThursday, 4 June 2020, 17:19

Alles is netjes aangekomen en voldoet aan de verwachting!!

Mr. Geert CornuThursday, 4 June 2020, 14:15

Had voor de eerste keer via de webshop besteld door de corona epidemie. Binnen het uur had ik antwoord en kon ik mijn bestelling ophalen. 100% tevreden van deze afhandeling

Mr. Frans LebeggeThursday, 4 June 2020, 10:38

Beste bestelling goed ontvangen maar heb maar1 zadelklem mwave rood ik heb er2 besteld groeten lebegge frans

Bikes and Parts Robert PaulThursday, 4 June 2020, 10:53

Hallo Frans ,sorry voor deze fout ,ik stuur je een mailtje.

Dhr. Elias Van De VijverMonday, 1 June 2020, 0:23

Excellent

Dhr. marc paelinckxSunday, 31 May 2020, 13:30

Zeer snelle en vlotte afhandeling, binnen de 48 thuis afgeleverd. Super

Dhr. Huysmans LouisSunday, 31 May 2020, 8:44

Product beantwoordt volledig aan de verwachtingen. Snelle levering door BPost.

Dhr. Dirk Van kerckhoveSaturday, 30 May 2020, 21:08

Mijn bestelling is nog altijd niet geleverd. Mvg. Dirk

Bikes and Parts Robert PaulSaturday, 30 May 2020, 22:54

Beste,ik heb een foute mail naar jou gestuurd over de zending.Heb je nu een mail gestuurd met wat er gebeurd is .grtjs Paul.

Dhr. Peter PoelmanSaturday, 30 May 2020, 13:44

Snel, correct, biedt waardige alternatieven als iets uit voorraad is.
Overzichtelijke website met goede producten.

Dhr. PETER MAESSaturday, 30 May 2020, 13:16

Snelle levering en alles top!

Dhr. Bart RoodenburgFriday, 29 May 2020, 19:16

Prima webshop! Goede communicatie. Product keurig verpakt. Gewoon zoals het moet. Ga zo door!

Dhr. Gunter NoironFriday, 29 May 2020, 17:23

In tijden van crisis, koop lokaal, heeft veel op stock, voor een goede prijs. Online snel verzonden, in winkel zelf zeer behulpzaam.
Kortom een aanrader voor het Waasland als alternatief voor de grote webshops.

Dhr. wim scheirFriday, 29 May 2020, 17:15

heel eerlijke man

Dhr. piet steenFriday, 29 May 2020, 17:12

Alles in orde.

Dhr. Philip Van engelFriday, 29 May 2020, 16:29

Prima winkel

Dhr. RENIER VOLONTFriday, 29 May 2020, 13:59

Snel goed

Dhr. Theo RuttensFriday, 29 May 2020, 13:08

zoals altijd, snel en correct

Dhr. herman lybaertWednesday, 27 May 2020, 20:58

heb al veel materiaal gehaald bij paul ,vind een zeer goede service ,klantvriendelijk ,top verkoper

Dhr. Pieter MelsWednesday, 27 May 2020, 13:09

Ik kom al jaar en dag bij Paul. Buiten het grote assortiment, goede en ook gunstig geprijsde artikelen vind ik het fijn dat klant tevredenheid hoog in het vaandel staat.

Webshop Directory

Categories