Drinkmarket Ghekiere

Drinkmarket GhekiereSatisfaction score: 2.3/5
3 votes, 28 reviews

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

shop.drinkmarketghekiere.be




Drinkmarket Ghekiere
StatusOpen: customers can view products and purchase them
Language, CurrencyDutch, Euro

Reviews

We found 28 reviews.

Mevr. ann verstraete25 July 2020, 14:56

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Heb nog niets ontvangen... dus ja, wat kan ik zeggen. Ik bestel om de oudere mensen een biertje aan de deur te zetten... we voelen ons eenzaam... pfff, da het maar vlug stopt.

Mevr. ann verstraete21 July 2020, 13:25

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Zoals altijd... perfect in orde!
Tip voor suikerpatienten .. koop gerust Firefleysapjes.. erg lekker!

Ms. Lien Naessens16 June 2020, 14:06

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Heel tevreden.
Vriendelijke en klantgerichte service. Ze gaan echt "all the way" (letterlijk, want het leveradres bleek niet zo makkelijk te vinden). Dankbaar dat ik deze bestelling kon doen vanuit buitenland (waar ik woon) en dat deze vervolgens aan huis (Belgiê) geleverd kon worden. Ook de ontvanger zelf was heel tevreden met de biermand en zal er met plezier kunnen op klinken!

Prijs- en kwaliteitwaardig!

Mevr. justine feyers2 June 2020, 16:55

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Overzichtelijke webshop met veel steekbieren. Goede prijs. Mis wel uitleg bij de biertjes. Ik deed een bestelling online en een uur later kreeg ik al bericht dat alles klaar stond. Top service! De vele West Vlaamse biertje zullen smaken.

Webshop Directory

Categories