Insects For Birds

Insects For BirdsSatisfaction score: 4.8/5
22 votes, 38 reviews

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

www.insectsforbirds.be




Insects For Birds
StatusOpen: customers can view products and purchase them
Language, CurrencyGerman, English, French, Dutch, Euro

Reviews

We found 38 reviews.

Massimiliano Levorato8 March 2023, 15:41

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Tempi di consegna rapidi e prodotto arrivato integro e freddo.

Michael Krausser8 February 2023, 14:34

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Muss ich die Insekten vor dem Füttern noch mal abkochen?
Oder werden sie steril eingefroren?

Insects For Birds8 February 2023, 16:52

hallo Michael, nicht nötig, die Insekten wurden richtig eingefroren, grüße

ludo colson19 October 2022, 11:49

excellent service

robert perez19 September 2022, 13:27

Je n ai pas reçu ma commande à ce jour merci de m informer de la suite

Frans Van Dam11 August 2022, 22:32

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Zoals we gewend zijn, goede kwaliteit, goed verpakt en goede communicatie!! Tevens (bij ons) altijd mooi op tijd geleverd èn ondanks de hitte waren de insecten NIET ontdooid, echt top!!

Ferry Langelaar10 August 2022, 13:08

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Snel in huis, goede kwaliteit. Prijs viel mij ook mee in vergelijking met andere aanbieders.

MICKAEL DANGLETERRE3 August 2022, 23:23

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Très bien emballés et arrivé toujours congeler malgré les grosses chaleurs de l’été
Je recommande fortement cette entreprise
Merci pour votre sérieux

Frans Van Dam11 June 2022, 10:23

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Was weer een snelle levering en goed verpakt. De insecten zijn ook prima (zoals we gewend zijn) en waren nog bevroren. Wij zijn weer zeer tevreden!

Hugo Merre5 June 2022, 22:15

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Insecten waren allemaal volledig ontdooid doos is drie dagen onderweg geweest spijtig dat jullie niet instaat zijn om sneller te leveren

Hans Kreisel21 May 2022, 14:23

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Hoi Insects for birds,

De buffalowormen vallen allemaal door het gaas van de zeefbak wat dus te grof is.
Ben er dus niet heel content mee voor meelwormen is het best maar heb spijt van de aankoop.

M. Nicolas Thiebaut6 October 2021, 13:24

Bonjour j’ai reçu ma commande mais je pense que vous avait dû faire erreur se sont des mini vers de farine alors que j’avais commandé des gros

Insects For Birds8 October 2021, 10:53

Bonjour Nicolas, Nous ne distribuons que les vers de farine ordinaire et les vers de farine mini. Les vers de farine mini en lui même est une espèce complètement différente du les vers de farine ordinaire. Nous ne distribuons pas les vers de farine gros. Vous avez reçu les vers de farine ordinaire, les ver de farine mini n'est qu'un peu plus gros qu'un ver de buffle, Cordialement

Dhr. niels janssens1 July 2021, 13:25

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Alweer een zeer goede levering ontvangen.

M. Khellout Kader31 May 2021, 17:26

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Good job and good insects for the bird I’m really happy For the quality thanks

Dhr. niels janssens27 May 2021, 13:36

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Steeds keurig en optijd geleverd. Insecten van goede kwaliteit.
het enige minpuntje is dat ik de geisoleerde doos nogal duur vind.

Webshop Directory

Categories