TessGruun Heirloom Zaden

TessGruun Heirloom ZadenSatisfaction score: 4.7/5
93 votes, 914 reviews

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

www.tessgruun.eu




TessGruun Heirloom Zaden
StatusOpen: customers can view products and purchase them
Language, CurrencyGerman, English, Spanish, French, Dutch, Euro

Reviews

We found 914 reviews.

Dhr. Emmanuel Denturck13 April 2020, 20:54

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Zeer goede kwaliteit van zaden. Dank voor het extra zakje paprikazaad. TessGruun is een aanrader.

TessGruun16 April 2020, 13:21

Dag Emmanuel

Bedankt voor de positieve commentaar, dat doet altijd deugd in deze drukke maar speciale tijden.

Veel zaai- en tuinierplezier!

Jurgen

Ms. anita de pestel13 April 2020, 15:01

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Super content !! Heel goede service. Meerdere keren bij besteld en top kwaliteit van zaden! Een echte aanrader en steeds een geschenkje erbij bij u bestelling �

TessGruun16 April 2020, 13:21

Dag Anita

Bedankt alweer voor de positieve commentaar, dat doet altijd deugd in deze drukke maar speciale tijden.

Veel zaai- en tuinierplezier!

Jurgen

M. Thomas GUYON12 April 2020, 13:17

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

J'attends toujours ma commande depuis bientôt 15j. C'était déjà une commande tardive pour des piments exotiques, mais je me suis dit allé on ne sait jamais! Mais pour le coup j'attends toujours. Heureusement que j'avais commandé sur un autre site !

TessGruun16 April 2020, 13:19

Merci pour votre feedback. Comme vous le savez pour l'instant on face une situation extrème avec le Covid-19 . Ici on travaille normale est les commandes partent.
Dans des circonstances normales, les livraisons pour la France prennent 2 à 5 jours ouvrables.

En raison de la situation du Covid-19, nous constatons et nous entendons dire des clients qu'il peut s'écouler jusqu'à 20 jours ouvrables ou plus, selon l'endroit et la région , avant que les commandes arrivent.

Malheureusement, cela est hors de notre contrôle et nous espérons que la situation de crise de la Corona sera bientôt terminée.
Veuillez me prévenir lorsque vous recevez votre livraison afin que nous puissions mieux suivre la situation et donner plus d'information à nos autres clients.
De toute façon, nous allons faire tout pour que vous puissiez commencer à semer, vous pouvez en compter.

Cordialement
Jurgen

Mevr. Sylvia Groenhuijsen10 April 2020, 13:32

Mooie zaden, snel geleverd, zeer tevreden!

TessGruun16 April 2020, 13:22

Dag Sylvia

Bedankt voor de positieve commentaar, dat doet altijd deugd in deze drukke maar speciale tijden.

Veel zaai- en tuinierplezier!

Jurgen

Mevr. Tessa Meester9 April 2020, 17:50

Helaas is het pakje nooit bezorgd
Dat vind ik erg jammer

TessGruun10 April 2020, 16:12

Dag Tessa

Ik begrijp dat je zit te wachten om te zaaien met dit mooie weer.
Maar ondertussen horen we dat door de Corona situatie de leveringen ondertussen 3 tot 20 werkdagen in beslag nemen , volledig buiten onze wil om. De transporteur meldt ons nu zelfs dat ze geen dossier openen onder de 20 dagen , aangezien dit een overmacht situatie is.

Ik heb het nog eens nagekeken en je bestelling is hier gepost 26/3 , hier werken we met man en macht om alles binnen de 3 dagen te verzenden ondanks dat extreme drukte….

Kan je ons zeker op de hoogte houden als je levering bij je toekomt aub. Sowieso garanderen we dat je bij ons nooit betaald voor iets wat je niet krijgt of niet goed zou zijn. Dat is ons motto en zal het altijd blijven tevreden TessGruun klanten.

Geniet van de lente!

Mevr. Laura Thomaes9 April 2020, 16:30

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Dank je wel voor jullie snelle levering!
Momenteel ben ik nog aan het wachten op het eerste teken van leven van de plantjes.
Ik hoop dat ik snel iets boven zie komen in mijn zaai serre

Mevr. Christel Moorkens8 April 2020, 18:52

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Ik ben van al mijn aankopen bij jullie zeer tevreden.

M. pascal delepeleire8 April 2020, 10:29

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Livraison rapide merci

M. Nicolas ROGIER7 April 2020, 14:04

Pas de livraison à ce jour. J'attends encore...

TessGruun8 April 2020, 14:25

Merci pour votre feedback. Comme vous le savez pour l'instant on face une situation extrème avec le Covid-19 . Ici on travaille normale est les commandes partent. Votre envoi est parti ici 25/3 avec la Poste.
Dans des circonstances normales, les livraisons pour la France prennent 2 à 5 jours ouvrables.

En raison de la situation du Covid-19, nous constatons et nous entendons dire des clients qu'il peut s'écouler jusqu'à 10 jours ouvrables ou plus, selon l'endroit et la région , avant que les commandes arrivent.

Malheureusement, cela est hors de notre contrôle et nous espérons que la situation de crise de la Corona sera bientôt terminée.
Veuillez me prévenir lorsque vous recevez votre livraison afin que nous puissions mieux suivre la situation et donner plus d'information à nos autres clients.
De toute façon, nous allons faire tout pour que vous puissiez commencer à semer, vous pouvez en compter.

Cordialement
Jurgen

M. Anne et Michel SIDNEY7 April 2020, 13:52

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Nous n’avons toujours pas reçu notre commande nous attendons toujours…

TessGruun8 April 2020, 14:23

Merci pour votre feedback. Comme vous le savez pour l'instant on face une situation extrème avec le Covid-19 . Ici on travaille normale est les commandes partent. Votre envoi est parti ici 31/3 avec le transporteur. On vous envoie encore par email le lien de suivi.
Dans des circonstances normales, les livraisons pour la France prennent 2 à 3 jours ouvrables.

En raison de la situation du Covid-19, nous constatons et nous entendons dire des clients qu'il peut s'écouler jusqu'à 10 jours ouvrables ou plus, selon l'endroit et la région , avant que les commandes arrivent.

Malheureusement, cela est hors de notre contrôle et nous espérons que la situation de crise de la Corona sera bientôt terminée.
Veuillez me prévenir lorsque vous recevez votre livraison afin que nous puissions mieux suivre la situation et donner plus d'information à nos autres clients.
De toute façon, nous allons faire tout pour que vous puissiez commencer à semer, vous pouvez en compter.

Cordialement
Jurgen

Mr. Allan Roberts6 April 2020, 9:39

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

wide range of seeds. Convenient small size packets for small gardens. Quick delivery. Very satisfied

Dhr. Wim De Smet2 April 2020, 16:26

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Zaden al ontvangen maar nog niet gezaaid, maar de éérste indruk is in ieder geval al top! Budgetvriendelijk doet volgens mij alvast niemand beter. Zaadmateriaal ziet er ook top uit! Thanks TessGruun �����

Mme. Ase Dupont2 April 2020, 14:42

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Livraison parfaite. Petit mot personnel sur le bon de livraison et petit cadeau de graines de poivrons. Sympa.
Les graines de tomates commandé ont commencé à germer.
Très satisfaite

Dhr. Cliff de LIsle1 April 2020, 13:48

Dank voor de snelle levering en extra zaden. We zijn benieuwd!

Dhr. Arno Struijk1 April 2020, 1:04

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Snelle en correcte levering en bedankt voor het extra zakje paprikazaden.

Super bedankt!

Dhr. Marco Schuurmans30 March 2020, 15:14

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Erg tevreden, snelle levering, goede service. Eerdere zaden bestellingen hadden goede kiemkracht. Ik ben benieuwd naar de Amphora Paprika.

Dhr. Aad Kramer29 March 2020, 15:50

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Snelle levering. Alleen de paprika “amphora” is helaas opgekomen, de rest niet.

TessGruun29 March 2020, 17:47

Dag Aad

Bedankt voor je feedback , we geven sowieso op al onze zaden de unieke TessGruun kiemgarantie. Ik heb de soorten nagekeken met onze kiempercentages hier en die zitten wel allemaal +90% bij uitzaai in februari.
We hebben je zaden pas 18 dagen geleden naar je verzonden, maar pepers kiemen nog na 2/3 weken. Dus wacht sowieso nog even , ik weet niet hoeveel dagen geleden je gezaaid hebt.

Hierbij nog een paar tips om hogere kiempercentages te bekomen bij pepers/paprika die wat moeilijker zijn om te doen kiemen.

Zaden een nachtje voorweken in lauw water.
Zaai in zaai/stekgrond/wormencompost , nakijken wat NPK is want sommige merken verkopen gewone potgrond met andere sticker erop…
Dun afdekken met zaaigrond ( zeker nooit met zand , is dikwijls behandeld met herbiciden)
Temperatuur 27°-32° + constant houden tot kieming ( verwarmd zaaimatje) warmte is heel belangrijk

Ik neem nog contact met je op via mail om te kijken hoe we zaden gaan laten kiemen.

Jurgen

Dhr. gert huysmans29 March 2020, 13:51

Zeer vriendelijk en correct! Zeer tevreden over mijn bestelling en tof dat ik er wat extra zaden heb bijgekregen. TOP!

M. Bruno LETOURNEUR28 March 2020, 8:55

Bonjour,
Je n'ai toujours pas reçu ma commande.
Avez-vous des informations à ce sujet ?
Sincères salutations

TessGruun29 March 2020, 17:36

Bonjour Mr Letourneur

Merci pour votre feedback, avec la situation de Covid-19 il y a des rétards dans la Poste partout. Mais je pense que vous allez l'avoir la semaine prochaine. Dans tout cas on va vous fournir vos graines. Tenez moi au courant par mail á jurgen@tessgruun.eu svp.

Cordialement
Jurgen

Dhr. Roland Cardoen27 March 2020, 20:11

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Zending was ok
Bedankt voor het gratis zakje zaden
Ik zoeknognaar kropslazaden
m vr gr
roland

TessGruun29 March 2020, 17:55

Dag Roland

Bedankt voor je feedback, onder de rubriek bladgewassen vind je een 10 tal soorten lekkere kropsla.

Veel zaai - en tuinierplezier!
Jürgen

Dhr. Johan De Wilde25 March 2020, 9:33

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Perfect. Bedankt voor het geschenkje. Alle zaden kiemen

Mevr. Miranda Pouw24 March 2020, 16:12

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Heel goed snelle verzending

Mr. Richard Hegarty23 March 2020, 15:39

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Problem-free transaction and posted without delay

M. Steve HUBERT22 March 2020, 17:21

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Vendeur parfait, expédition rapide, graines de qualité et quelques mots d’encouragement en français avec la livraison c’est le petit plus.
Foncez les yeux fermés !

Webshop Directory

Categories