TessGruun Heirloom Zaden

TessGruun Heirloom ZadenSatisfaction score: 4.8/5
86 votes, 905 reviews

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

www.tessgruun.eu




TessGruun Heirloom Zaden
StatusOpen: customers can view products and purchase them
Language, CurrencyGerman, English, Spanish, French, Dutch, Euro

Reviews

We found 905 reviews.

Mr. Adriaan Willems7 November 2019, 22:37

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Wat een fijne shop, ook vanwege de grote veelzijdigheid aan soorten die aangeboden wordt! Dank voor de gratis paprikazaden (doet het altijd goed bij een Hollander) en de persoonlijke boodschap.

Dhr. Jelle van Urk7 November 2019, 13:43

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Perfect!

M. jean michel vinel31 October 2019, 15:19

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

bonjour, commande bien reçue, bon delais, et merci pour les graines de paprika offerte.
Trés cordialement

Dhr. Johan Props27 October 2019, 16:42

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Perfect

Dhr. Herman VERBEEREN23 October 2019, 14:51

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

ok

Mr. Simon Blower22 October 2019, 13:08

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Seeds arrived very quickly. The free packet of interesting sweet pepper seed is much appreciated.

M. Serge Grynberg21 October 2019, 14:11

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Ma commande est bien arrivée, en bon état.
La qualité semble bien là mais ne pourra être vérifiée qu'une fois les plantations faites.
Le seul reproche que j'aurais à faire est que l'étiquetage ne soit pas en français, où au moins en anglais.
Je ne parle pas le flamand.

TessGruun21 October 2019, 17:54

Bonjour Mr Grynberg

Merci pour votre feedback , on y travaille pour traduire tous nos produits en Francais et en Anglais. Mais ca va prendre encore qqc temps en attente je vais vous envoyer les traductions des produits que vous avez recu déjà.
Bonnes récoltes en 2020 !

Dhr. Guido Dewijngaert18 October 2019, 16:52

Ik ben een tevreden klant.

Ms. Karen Vater16 October 2019, 11:35

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

As always, quick delivery and friendly and generous too. Will definitely purchase again in no time soon!

Mevr. christel moorkens15 October 2019, 11:26

Beste, is mijn zaden pakket al verzonden. Kan je mij iets laten weten. Met vriendelijke groeten Christel Moorkens.

TessGruun15 October 2019, 15:02

Dag Christel


Bedankt voor je feedback , je bestelling staat vertrekkensklaar , er ontbreekt echter nog een zakje van De Bolster ( dat normaal gisteren bij ons binnenkwam)
Normaal komt dat dus straks en steken we het er bij en gaat alles dus vanavond op de post.
Je mag de zending dan eind van de week bij je verwachten.

Bedankt en nog veel zaai- en tuinierplezier!

Jurgen

M. Jean-Yves Quéméner10 October 2019, 17:45

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Livraison rapide, pour des graine que je ne trouve pas ailleurs . Aucun problème de germination.
Très bon vendeur

Ms. Karen Vater8 October 2019, 21:22

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Very friendly, fast shipping and attractive pricing! Will be a frequent customer for sure! Thank you again!

M. David Rousee1 October 2019, 20:49

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Commande traiter rapidement, emballage soignée et petit mot dédicacé, la relation client est parfaite, reste à attendre mi janvier pour faire germer tout cela

Mevr. Tiny van den Eerenbeemd1 October 2019, 17:43

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

De zaden in goede orde ontvangen. alleen jammer dat ik de zaden die ik gratis gekregen heb ook zelf besteld had. maar ze zijn gelukkig nog een paar jaar te gebruiken dus. bedankt Tiny

Fru Irma Majuri23 September 2019, 9:58

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Hallo!
I have receved my order and I am happy for the gift seeds.
Thank you so much.
Irma Majuri

Dhr. Ruud van Velzen17 September 2019, 22:51

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Prima service en de klantvriendelijkheid is uitstekend

Dhr. Ruud van Velzen14 September 2019, 13:18

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Keurige afhandeling bestelling en netjes up to d a te gehouden over verwerking.

Ms. SOUMYA BANKAPUR18 August 2019, 11:01

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Please send dispatch details . Seeds not received

TessGruun29 August 2019, 17:58

Hello Ms. Bankapur in India

Thanks for your feedback.
Processing of International orders may be delayed if your country requires additional documentation. Once your order ships, it could take up to 3-4 weeks to arrive, which we have no control over, as it depends on how long it takes the order to clear customs in your country India.

We will send you a photo of your order we have dispatched 13/8/2018 by email. Can you please check your delivery address.

Best regards,
Jurgen
TessGruun

TessGruun5 September 2019, 18:56

30/08/2019 Received Thanks

Dear Ms Bankapur

Thanks for your feedback , good to hear your order arrived in good condition. So shipping to India takes about 17 days and we can inform other buyers from India in the future .

Enjoy gardening !

Jurgen

Dhr. Michel Verstraeten16 August 2019, 14:03

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Hallo

Vandaag mijn eerste bestelling ontvangen.

Werd blij gelijk een klein kind!

Snelle verzending, heel goed verpakt en daarenboven nog een mooie attentie bovenop de bestelling namelijk 3× 7pod douglah chocolate pepper!

Dikke merci

Top !

Mr. Olivier Verhoeven21 May 2019, 13:52

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Commandé 19 sortes de piments et poivrons, semées le 7 avril bonne réussite générale. En revanche 3 sortes n'ont pas germé du tout (malgré un seconde tentative le 4 mai), les Numex Suave Orange, les Bishop's Crown et les Habanero Yellow. Un de mes amis a le même problème avec les Numex Orange et les Habanero Yellow. D'autres clients ont-ils signalé le même souci ? Pour le reste le service est impeccable, un grand merci !

M. Robin DELAHAYE14 May 2019, 8:20

Bonjour, je vous ai commander des semences de tomates, la faculté germinative a été globalement de 60% ou 70%, ce n'est pas énorme, mais ça me va, car il s'agit de semences rares. Par contre les tomates 100 pudov ont actuellement une floraison vraiment bizarre, des bouquets avec une multitude de mini fleurs qui ne s'ouvre pas et au milieu de ça quelques fleurs "classique". Avez-vous eu d'autres remarques concernant cette variété, l'avez-vous remise en culture cette année, je suis curieux de savoir car je n'ai jamais vu ça, on dirait presque une tête de brocoli au moment ou le bouquet sort?!.

TessGruun14 May 2019, 10:48

Bonjour Robin

Merci pour votre feedback , je prends contacte par email pour plus d'informations et une solution.

Cordialement
Jurgen

Mevr. Francine Luyckx10 May 2019, 14:29

Ik heb zaden besteld op zaterdag 4 mei en ontving een mail dat deze verstuurd werden op maandag 6 mei om 15.15 uur maar heb nog steeds niets ontvangen. Kan u mij aub laten weten wat de positie is ?

TessGruun10 May 2019, 20:56

Dag Francine

Bedankt voor je feedback , ik heb het nagekeken en je bestelling is inderdaad maandag op de post gegaan . Dan vertrekt die dinsdag naar jou. Bpost geeft 1/3 dagen op als levertijd dus zou je inderdaad deze donderdag gehad moeten hebben. Ik neem met je contact op via email om dit op te volgen of op te lossen . Komt zeker in orde.
Jurgen

Mr. manuel willequet25 April 2019, 14:54

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Goede kwaliteit van zaden, na vergelijking met andere (NL) site, snelle levering goed verpakt.

Mevr. E. du Bois21 April 2019, 15:22

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Snelle levering, goede prijs voor de zaden. Aangezien het een aanschaf is geweest voor volgend seizoen (2020 dus), weet ik nog niet of de zaden goed ontkiemen.

Webshop Directory

Categories